onsdag 19 januari 2011

Kom igen 2011!

Min tanke var att 2011 skulle bli så mycket bättre än 2010 någonsin var. Kan inte påstå att jag imponerats nämnvärt.. Men, det kan ju iaf inte bli sämre.. Försöker inte vanliga fall inte tycka så synd om mig själv men i min blogg får jag faktiskt göra det..

Men, mina problem hittills har visat sig bara vara toppen på isberget.
Min åklagare (ledaren över brottsutredningen för fallet i våras) har ringt och sökt mig och lämnat ett meddelande på min mobilssvar att jag ska kontakta honom så snart jag kan och jag har ännu inte fått tag på honom! Det går hjärnspöken i huvudet, jag har inte hört någonting alls sen innan sommarsemestern och nu helt plötsligt...

Kan det ha med min överklagan att göra? Kommer han med besked om att den gick i genom? *panik! Kommer han med besked om att den inte gick i genom? *panik!
Vad det än är så kommer jag må dåligt och saken är den att jag inte vet vad jag ska må dåligt över..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar