lördag 23 april 2011

Ack Värmeland du sköna!

Syrran och jag tog bilen och åkte hem till mamma o pappa i Kristinehamn i torsdags efter jobbet. Härligt väder och påsk i hela kroppen. Igår träffade jag Erik och Jan för en lunch och en Geocaching-tur i Karlstad. Hur kul som helst, träffar de pojkarna alldeles för sällan.. Men en långprommenad på 5 timmar slutade i solbränna och soleksem över hela mig :( Synd när det händer.. Idag har syster Cissi och jag tagit den obligatoriska turen till skärgården här hemma och utforskat det nya ICA Maxi som nyöppnats. Önskade att jag redan hade lgh och jobb här i Värmland. Är inte alls sugen på att åka tillbaka till Sthlm, nu när man ändå tagit beslutet att inte vara kvar...

Vi letar cachar i Stadsträdgården



Vi tar en snabb fikapaus

Vet inte vad det var i Eriks Kaffe Frappe.. men den var god iaf sa han..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar